Visita a l'exposició 'L'empremta de Felip Pedrell'

17/03/2024
Sala Antoni Garcia del Museu de Tortosa
10:30 h

Diumenge 17 de març. De la mà de la historiadora i musicòloga Cristina Favà Bel i amb la música en viu d’Accent Ensemble, ens aproparem a la figura de Felip Pedrell i a la seva obra.

No és el primer cop que Cristina Favà i el quartet  Accent Ensemble col·laboren amb l’objectiu de difondre la figura i l’obra de Pedrell, és el cas de l’edició del llibre Lais, Felip Pedrell, on Cristina Favà, al capítol “Felip Pedrell i el seu entorn”,  ens aproxima a la figura de Felip Pedrell, més enllà de la seva obra compositiva, endinsant-se en el seu entorn familiar, en les experiències viscudes i en la seva relació amb personalitats del seu temps.

Accent Ensemble està integrat per Cecília Aymí (soprano), José Ricardo Forner (clarinet i clarinet baix), David Matheu (viola), i Inés Reguero (piano). Entre els diversos interessos musicals del quartet cal destacar el procés de recuperació de patrimoni musical ebrenc totalment inèdit, com ara composicions de Joan Monclús i -molt especialment- de Felip Pedrell (1841-1922).

Activitat gratuïta d'aforament limitat.
Per tal d’assistir a la visita cal que us inscrigueu a
accentensemble.musica@gmail.com