Recuperant les partitures de Felip Pedrell

01/03/2024
Aula didàctica del Museu de Tortosa
19:00 h

El divendres 1 de març conferència a càrrec de David Matheu.

Cal editar les partitures originals de Pedrell per a possibilitar el seu estudi i interpretació, un procés apassionant que ens ajuda a fer més viu que mai el llegat del mestre i ubicar-lo al lloc que es mereix.

David Matheu comença els seus estudis musicals de violí al Conservatori de Tortosa amb Joan Carles Bofill. Molt ràpidament atret també per la viola, va combinar l'estudi dels dos instruments. El seu interès per la música s'expressa no només en l'àmbit de l'orquestra i de la música de cambra, sinó també en la recerca musicològica. És membre fundador de l'Orquestra de Cambra de Tortosa (OCTO), de l'Orquestra Simfònica de les Terres de l'Ebre (OSTE) i del festival de música PROTO. Forma part del quartet Accent Ensemble i ensenya viola i violí al Conservatori de Música de la Diputació de Tarragona a Tortosa.