Eufònic 2024. Leo Pum + RIIIM: “Ecos sísmicos”

Instal·lació

Eufònic 2024. Leo Pum + RIIIM: “Ecos sísmicos”
05/07/2024 - 21/07/2024
Sala Antoni Garcia
De dimarts a dissabtes de 10.00 a 13.30 h i 17.30 a 19.30 h. Els diumenges i festius d’11 a 13.30 h. Tots els dilluns tancat.

Inauguració dia 5 de juliol a les 19 h.

Aquesta instal·lació forma part del programa del festival Eufònic 2024 que es duu a terme del 4 al 14 de juliol en diferents localitats de les Terres de l'Ebre.

Al Museu de Tortosa podrem comprovar amb la instal·lació artística de Leo Pum, com aquest artista visual i investigador colombià comprèn els llenguatges de l’escultura i la instal·lació, l’art digital, el disseny i el multimèdia.

La seva investigació artística gira al voltant de la geologia dels mitjans digitals, la materialitat de l’arxiu digital i les sensibilitats de les màquines/eines dels nous modes de producció i fabricació, derivant d’aquesta manera en la repercussió antropozoica de la relació entre la natura i la tecnologia.

Per al dia de la inauguració d'aquest projecte, Pum ha col·laborat amb el grup de música experimental RIIIM que treballa la música ambient des dels conceptes de les vísceres de les màquines i una proposta híbrida d’instal·lació i performance en què instal·len micròfons en tota mena de dispositius o de vehicles.