Presentació del catàleg del XIV Premi de Pintura Francesc Gimeno

27/01/2017
Sala Antoni Garcia
19:00 h

Presentació del catàleg del XIV Premi de Pintura Francesc Gimeno, publicat amb motiu de l'exposició del premi que es pot visitar a la Sala Antoni Garcia del Museu des del passat 17 de desembre i fins al 5 de març.

Durant la presentació es rememoraran les figures dels artistes Francesc Todó (Tortosa, 1922 - Les Borges del Camp, 2016) i Pere Falcó (Xerta, 1932 - Barcelona, 2015) premis de pintura de la nostra ciutat els anys 1953 i 1982 respectivament.

Hi intervindran, Àlex Mitrani, doctor en Història de l'Art, professor a EINA Centre Universitari de Disseny i Art i membre del jurat del XIV Premi de Pintura Francesc Gimeno i  Leonardo Escoda, artista visual i professor de l'Escola d'Art de la Diputació a Tortosa.

Les obres guanyadores, Paisatge amb Barques de Francesc Todó i Home i espai de Pere Falcó, s'exposaran a la recepció del Museu.