Premi Ciutat de Tortosa 2017

Premi Ciutat de Tortosa 2017
21/12/2016
Museu de Tortosa

Convocat el XVII Premi Ciutat de Tortosa. Presentació de sol·licituds fins al 31/3

El Museu de Tortosa amb el patrocini de la Fundació Cinca Piqué i la Fundació Duran Martí, convoca aquest 2017 el 17è PREMI “CIUTAT DE TORTOSA”, per estimular la investigació i la recerca en els àmbits de les Ciències Socials i les Humanitats, en llengua catalana.

L'objecte del treball a premiar ha d'estar relacionat o tenir vinculació directa amb la ciutat de Tortosa, el seu territori històric, i la resta de les Terres de l’Ebre, en qualsevol dels àmbits d'estudi de les Ciències Socials, les Humanitats i les tradicions.

El premi consistirà en el lliurament d'un diploma i en l'edició de l'obra guanyadora, dins del termini d'un any des de la concessió d’aquest.

Termini de presentació de sol·licituds és des del 16 de gener fins al 31 de març de 2017

El jurat estarà format pel president, quatre vocals: la Sra. Irene Prades Ginovart, directora de la Biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa, el Sr. Jordi Diloli Fons, professor d'Història Antiga de la URV, la Sra. Elena Espuny Arasa, tècnica de projectes de l'Institut Ramon Muntaner, i el Sr. Roc Salvadó Poy, historiador, i la secretària, amb veu però sense vot.