Joan Panisello. Esteles de vida

Joan Panisello. Esteles de vida
01/09/2016 - 09/10/2016
Museu de Tortosa
De dimarts a dissabte: de 10:00 a 13:30 h i de 16:30 a 19:30 h Diumenges i festius: d'11:00 a 13:30 h

Inauguració 1 de setembre, 19.00 h
Tortosa s’afegeix als actes de suport al 47è Congrés i Assemblea de l’Acadèmia Internacional de la Ceràmica (AIC), Barcelona 2016, amb l'exposició ESTELES DE VIDA del ceramista ebrenc Joan Panisello.

Avui dia, la medicina avança notablement però hi ha una energia natural, dintre de l’ésser humà, que el pot mantenir amb uns nivells de salut excel·lents. La ment humana té un gran poder. Quan penses transmets energia. Les teues creences i els teus pensaments es converteixen en un camp energètic, una transmissió capaç de transformar la salut personal. Un pensament positiu pot millorar la teua salut de la mateixa forma que un de negatiu et pot emmalaltir. Resumint: La teua vida serà el que els teus pensaments siguen.
Totes les obres de la col·lecció ESTELES DE VIDA, amb formes arrodonides, ovalades, circulars... intenten fomentar en l’espectador una sensació de plaer, de relax, de pau, de serenitat... que fomente els pensaments positius. Gaudiu de l’exposició múltiple!”

Joan Panisello i Chavarria

L'exposició es podrà visitar en diferents espais de la ciutat: Institut Joaquim Bau (Avinguda de l'Estadi, 14), Galeria del Quadre (Carrer Barcelona, 2), Galeria d'Art Gimeno (Carrer Pintor Gimeno, 9), Galeria Cinta Cugat (Avinguda Molins del Compte, 40, Jesús)