El DeltaChamber Music Festival programa un concert de cambra al Museu de Tortosa

Concert

07/08/2022
Museu de Tortosa
19.00 hores

El DeltaChamber Music Festival ha programat el 7 d’agost el concert de cambra ‘Selecció fantasia’ a l’antic Escorxador, seu del Museu de Tortosa.

La combinació de maó a vista, ceràmica i teula vidriada, inspirada en l’arquitectura mudèjar, dibuixa en el Museu de Tortosa un espai incomparable per a la celebració d’un dels quatre concerts programats dins del DeltaChamber Music Festival al Territori. Una proposta que portarà la música de cambra a un dels principals edificis modernistes i espai cultural de referència de la ciutat.

‘Selecció fantasia’ aproparà el públic a un món irreal i poètic amb un repertori que inclou alguns dels més grans compositors de la història de la música, amb peces d’un gran virtuosisme i d’una bellesa extraordinària interpretades amb combinacions d’instruments inusuals. Un programa que respira del talent i l’experiència dels solistes del festival i de la intensitat de les joves músics del Programa Young Talent.

R. Strauss, Capriccio per a sextet de corda

B. Martinů, Serenade per a dos clarinets i trio de corda

I. Moderato, poco allegro
II. Andante