Salvat pel Rock'n Roll. XXI Mostra de Jazz.

27/06/2014

Salvat pel Rock'n Roll. XXI Mostra de Jazz.
Exposició fotogràfica de Jordi Vidal Sabata

Del 27 de juny fins al 13 de juliol

L'exposició es du a terme en el marc de la Mostra de Jazz de Tortosa. En ella es fa un resum dels 25 anys de fotografia de Jordi Vidal, dedicats principalment a la fotografia d’espectacles.
La mirada de Jordi Vidal ha captat moments únics de la música al nostre país protagonitzats per les estrelles més famoses del món de l’espectacle. Podem veure una trentena de fotografies, de Ray Charles, Bobby Rush, Art Neville o Neil Young entre d'altres.

El fotògraf Jordi Vidal Sabata (Berga 1963) format a l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya va treballar en diferents camps fotogràfics (publicitari, industrial...) fins a especialitzar-se en el d'esdeveniments i espectacles. Ha estat fotògraf oficial de Festivals com el Grec i ha col·laborat amb discogràfiques, músics, ballarins i coreògrafs amb la realització de fotografies de promoció, portades de disc i cartells. Les seves fotos es publiquen en revistes especialitzades i premsa tan nacionals com estrangera.

Organitza: Ajuntament de Tortosa  -  Acadèmic
Col·labora:  Museu Vida Rural l'Espluga de Francolí i Fundació Carulla