#MuseumQuizACasa

06/04/2020

#MuseumQuizACasa
El Museu de Tortosa se suma a la iniciativa impulsada per diferents Museus catalans

El Museu participarà el dissabte 11 d'abril en la modalitat d'adults i el divendres 24 en la de familiar. Amb aquesta iniciativa els museus implicats volem contribuir a alleugerir el confinament social de la ciutadania aportant eines per al foment i la divulgació de la cultura.

Diversos museus catalans impulsem el #MuseumQuizACasa, una edició especial del cèlebre concurs Museum Quiz per participar des de casa, oferint-vos una alternativa cultural i de lleure divertida mentre duri el confinament social sol·licitat per les autoritats sanitàries com a mesura de prevenció del Covid-19. Per participar-hi podeu fer-ho a través de qualsevol dispositiu electrònic, ja sigui mòbil, tauletes o ordinadors, clicant sobre cada data disponible.

Hi ha dues modalitats: una per a públic familiar que té lloc cada dia de la setmana i una altra per a públic adult, els dissabtes. El Museu participarà en les dues modalitats.

#MuseumQuizACasa és una iniciativa del Museu Marítim de Barcelona i del Museu de Ciències Naturals de Barcelona, amb la col·laboració del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona, el Museu d’Art Modern de Tarragona, el Museu del Disseny de Barcelona, el Museu Picasso, el Museu d’Arqueologia de Catalunya, el Museu de la Terrissa de Quart, els Museus de Sant Cugat, el Museu de la Mediterrània (Torroella de Montgrí), L’Espai Far de Vilanova i la Geltrú, el Museu Arqueològic de l’Esquerda, el Museu Nacional d’Art de Catalunya, el Museu de Lleida, Museu d’Història de Cambrils, Museus de Sitges, Museu de Guissona, Museu del Ferrocarril de Catalunya, Museu de Tortosa, Museu d’Art de Girona, Xarxa de Museus de les Terres de Lleida