Les primeres "Nits al Museu" s'estrenen amb una bona afluència de públic

07/11/2012
Imatge

Les primeres "Nits al Museu" s'estrenen amb una bona afluència de públic

Unes 200 persones van poder gaudir de l'oferta cultural i patrimonial del recentment inaugurat Museu de Tortosa/Històric i Arqueològic de les Terres de l'Ebre en una iniciativa posada en marxa conjuntament per l'Ajuntament de Tortosa i l'associació gastronòmica Platigot.

Amb els sopars servits als restaurants de l'associació les nits dels passats divendres 2 i dissabte 3 de novembre s'obsequiava amb una entrada per persona per visitar el Museu, que excepcionalment va romandre obert fins a la matinada. El regidor de Cultura de l'Ajuntament de Tortosa, Joaquim del Pino, ha qualificat l'experiència de "prova molt positiva", que encoratja, ha dit també, "a fer-la extensiva en un futur a d'altres equipaments municipals".

Del Pino ha afegit que el públic assistent a la proposta nocturna del Museu de Tortosa va ser molt heterogeni, i que aquestes bones perspectives de poder captar una més àmplia varietat de públic en les activitats culturals municipals "ha fet que ens plantegem -ha dit, així mateix- poder aplicar aquesta oferta nocturna a la programació d'exposicions temporals de la Sala Antoni García".