L'Ajuntament nomena els membres del Consell Assessor del Museu de Tortosa

08/07/2013

L'Ajuntament nomena els membres del Consell Assessor del Museu de Tortosa

L'Ajuntament de Tortosa ha aprovat en sessió plenària extraordinària la composició del Consell Assessor del Museu de Tortosa, Històric i Arqueològic de les Terres de l'Ebre. El passat mes d'abril es va aprovar la creació d'aquest Consell, com a òrgan complementari i de participació sectorial que tindrà caràcter consultiu. El consell estarà presidit pel regidor de Cultura, Joaquim del Pino, i format per deu vocals: Mn Josep Alanyà Roig, canonge arxiver de la Catedral; Jordi Diloli, professor d'Història de la URV; Miquel Estrampes, arxiver municipal; Guillermo Ferrando, investigador; Josep Lluís Ginovart, arquitecte; Antonio José Daufí, arquitecte; Joan Martínez, arqueòleg dels serveis territorials de Cultura; Joan-Hilari Muñoz, historiador; Enric Querol, historiador; i Roc Salvadó, historiador.