2014/03/15 Inauguració de l'exposició Senegal S-12 de Josep Piñol

17/03/2014

2014/03/15 Inauguració de l'exposició Senegal S-12 de Josep Piñol

El divendres, 15 de març va tenir lloc a la Sala Antoni Garcia del Museu de Tortosa la inauguració de l’exposició de fotografia Senegal S-12.

L’acte va comptar amb la presència de l’autor, de l’alcalde de Tortosa, Ferran Bel, del president de l’associació Esport Solidari Internacional, Josep Maldonado, del regidor de Cultura, Joaquim del Pino, i de regidors dels ajuntaments de Tortosa i també de Tivenys, d’on és fill el fotògraf. Un públic força nombrós va omplir la sala d’exposicions, que exhibirà la mostra fotogràfica fins al 26 d’abril.

L'exposició “Senegal S-12”, presenta una selecció de l'obra que Piñol ha exposat a l'Antiga Fàbrica Damm de Barcelona i a l'espai d'art contemporani Tinglado 1 del Port de Tarragona. Amb textos d'Oriol Gracià, l'exposició reflecteix a través de la fotografia de gran format instantànies de la vida quotidiana tant en àrees urbanes com rurals d'aquest país africà, com ara la lluita senegalesa, la pesca, l'agricultura o els partits de futbol entre joves locals.