Important afluència de visitants en l'obertura del Museu de Tortosa

29/09/2012

Important afluència de visitants en l'obertura del Museu de Tortosa

La pluja no ha estat obstacle perquè un públic força nombrós hagi acudit aquesta tarda a les instal·lacions de l'antic escorxador municipal per conèixer el Museu de Tortosa, que avui ha obert portes.

Prèviament a l'obertura al públic en general, l'alcalde, Ferran Bel, i el regidor de Cultura, Joaquim del Pino, han convidat a visitar el nou equipament als representants de les associacions de veïns, als membres de la Taula de Turisme, i a diversos representants del món de la cultura.

La jornada ha acabat amb la conferència que ha pronunciat el director honorari del Museu, Jesús Massip, sobre la història d'aquest museu centenari que l'Ajuntament ha recuperat.

Fins al proper diumenge 7 d'octubre s'ha disposat una setmana de portes obertes en horari de matí i tarda perquè tothom qui ho vulgui pugui visitar gratuïtament el Museu.