Tortosa Capital de la Cultura Catalana 2021. La cultura que vivim!

17/05/2021

Tortosa Capital de la Cultura Catalana 2021. La cultura que vivim!

El Pati de carruatges del Palau Robert acull una exposició sobre Tortosa amb motiu de la seva designació com a Capital de la Cultura Catalana per a l’any 2021.

El passat 9 de maig es va tancar l'exposició Tortosa Capital de la Cultura Catalana 2021 La cultura que vivim!, que s’havia pogut visitar a la sala d’exposicions temporals del Museu de Tortosa des del passat 27 de març. Gairebé 500 persones van visitar l’exposició.

La mostra que es troba actualment i fins al 13 de juny al Pati dels carruatges del Palau Robert a Barcelona. Us recordem que aquesta exposició apropa als visitants a través de  diferents eixos temàtics a la realitat cultural de la ciutat: la paraula, el medi, la festa, l'expressió artística, el menjar, el treball, la creença i l'expressió corporal i musical.

Aquesta iniciativa s’emmarca en la voluntat de mostrar i a la vegada activar processos de reflexió al voltant de la idea de cultura i de la cultura catalana tal com es viu i s’expressa a Tortosa i al territori ebrenc.