El Museu de Tortosa participa en el projecte ArGOnautes

31/10/2017

El Museu de Tortosa participa en el projecte ArGOnautes

Programa d'ajuts per a sortides escolars al Patrimoni Cultural

El Museu de Tortosa participa en el projecte ArGO!nautes de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural, amb la finalitat de fer accessible el patrimoni cultural a tots els nens i nenes de Catalunya.

Amb aquesta participació, el Museu es compromet a oferir entrades gratuïtes als grups de centres educatius públics situats en entorns socials i econòmics desafavorits, considerats de màxima complexitat pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

El Museu gestionarà les visites directament amb el centre educatiu mentre que l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural serà l’encarregada de facilitar i gestionar les beques de transport.

Per obtenir més informació sobre aquest projecte podeu consultar  l’enllaç a la pàgina de culturaeducacio.gencat.cat/argonautes/