El Museu col.labora amb el Tortosa English Festival

03/04/2017

El Museu col.labora amb el Tortosa English Festival

El Museu de Tortosa ha col·laborat enguany amb el Tortosa English Festival 2017. Una de les proves de la gimcana, que va tenir lloc dissabte, amb el seu punt d'inici al Mercat, es va fer al Museu.

El Museu de Tortosa ha col·laborat enguany amb el Tortosa English Festival 2017, un esdeveniment que vol promoure l’ús de la llengua anglesa en la ciutat i en l’àmbit de les Terres de l’Ebre, amb un gran ventall d’activitats culturals carregades de diversió. La cinquena edició va obrir les seves portes divendres per quedar-se tot el cap de setmana i proporcionar nous espais per a la pràctica de l’anglès, una llengua que cada dia és més imprescindible per a la societat.

La festa ja va començar divendres 17 de març, coincidint expressament amb la diada de Sant Patrici, amb un concert i una degustació dels plats i begudes típiques d’Irlanda. No obstant això, tan sols va ser un petit avanç de la gran estrena que va tenir lloc divendres 31 del mateix mes. En aquest dia, van esdevenir un seguit de concursos i debats, just abans de l’esperada inauguració d’enguany. Tot seguit, es va poder assistir a la trobada del club de lectura per a adults i, més tard, al mercat de tapes irlandeses que va venir de la mà d’una actuació amb la tradicional música celta. D’entre les activitats del dissabte 1 d’abril, cal destacar una gimcana familiar, una classe de ioga i zumba en anglès, una competició de videojocs de la FIFA, l’actuació d’una coral de música gòspel, i la gran nit de karaoke què va englobar tot un seguit de cançons angleses. Diumenge, hi es va realitzar una altra actuació a la Catedral de Tortosa, un show per a nens, un mercat de segona mà i, per acabar, un esmorzar i la cerimònia d’entrega de premis.