Subjectes de Sacrifici d'Antònia Ripoll

Subjectes de Sacrifici d'Antònia Ripoll
31/05/2013 - 28/07/2013
Sala Antoni Garcia

A través de la instal·lació i el dibuix, el sacrifici es converteix en l'eix central de la mostra, que presenta un conjunt d'obres impregnades del llenguatge contundent de l'artista.

A la sala d'exposicions temporals Antoni Garcia del Museu de Tortosa es va presentar el passat 31 de maig, a les 20 hores, Subjectes de sacrifici de l'artista Antònia Ripoll

L'artista, nascuda a Barcelona i graduada a l'Escola Massana i a la Llotja, viu i treballa a les Terres de l'Ebre, on desenvolupa la seva tasca de professora de pintura, dibuix artístic, volum i gravat, a l'Escola d'Art i Disseny d'Amposta, des de l'any 1984. En la seva trajectòria com a artista compta amb exposicions i intervencions, a Barcelona, Madrid, Amposta, Piera, Reus, Girona, Lleida, Tarragona i Castelló.

A subjectes de sacrifici, Antònia Ripoll, que es defineix a ella mateixa com a artista visual i pintora, articula un discurs reflexiu sobre els camins que orbiten les estructures socials i els éssers vius a través de la instal·lació i el dibuix.  El sacrifici, eix central de la mostra,  cristal·litza en un corpus d'obres impregnades del llenguatge contundent de l'artista, coherent en el pensar i el sentir.

Amb motiu de la mostra s'ha editat un catàleg amb textos de Josep Igual i M. Josep Margalef. La presentació  de l'exposició anirà a càrrec del reconegut creador valència  Carles Santos

Documents: