Francesc Todó. Segle XX - Segle XXI

Francesc Todó. Segle XX - Segle XXI
09/05/2015 - 05/07/2015
Sala Antoni Garcia del Museu de Tortosa i Museu de l'Ebre

Una mostra de la pintura de Francesc Todó, que inclou obres produïdes des dels anys 40 del segle passat fins als nostres dies que s'exposen a la Sala Antoni Garcia del Museu de Tortosa i al Museu de l'Ebre.

Sota el títol Francesc Todó. Segle XX - Segle XXI, el Museu de Tortosa i el Museu de l'Ebre han endegat un projecte en comú, el d'apropar-nos a l'obra d'aquest artista nascut a Tortosa l'any 1922. És també un reconeixement a la seva trajectòria, a la de l'artista que ha conreat el gravat, l'escenografia o la il·lustració, però per damunt de tot la pintura. Un retrobament emotiu amb el pintor però també amb l'home que ha manifestat voler ser recordat com a pintor de Tortosa.

Avui, una mostra de la seva pintura, que inclou obres produïdes des dels anys 40 del segle passat fins als nostres dies, s'exposa en dos espais de la ciutat, la Sala Antoni Garcia del Museu de Tortosa i el Museu de l'Ebre.

Museu de Tortosa

De dimarts a divendres de 10 a 13,30 h
Dissabtes de 17 a  20 h
Diumenges d'11 a 13,30 h