Exposició XV Premi de Pintura Francesc Gimeno

Exposició XV Premi de Pintura Francesc Gimeno
07/06/2019 - 21/07/2019
Sala Antoni Garcia
De dimarts a divendres, de 10 a 13.30 h Dissabte, de 16 a 18.30 h Diumenge i festius, d'11 a 13.30 h Dilluns tancat

La mostra presenta les quinze obres pictòriques seleccionades pels membres del jurat, que aquesta edició ha estat format per Joaquim Cantalozella, Albert Mercadé i Núria Rodríguez. Durant l'acte inaugural es durà a terme la presentació del catàleg que il·lustra la mostra.

Entre les peces exposades es troba la guanyadora, Fantasmagoria (2018) d'Aldo Urbano dedicada a través d'un llenguatge oníric molt personal, a reflexionar sobre la Teoria dels Colors de Goethe. Cal destacar també les mencions especials atorgades per part del jurat a S/T #15 (2018) de  Jordi Morell i  Principio de Razón (2017) de  Lola Berenguer.

Completen la mostra les obres de la resta de finalistes: Vicent Arlandis, Albert Arribas, Sergi Clavé, Bernat Daviu, Ion Etxebarria, Cristina Gamón, Berto Martínez, Pedro Peña, Albert Pinya, Francesc Ruiz, Víctor Solanas-Díaz i Gal·la Uriol.