Reobertura del Museu de Tortosa

Reobertura del Museu de Tortosa
21/05/2020
De dimarts a divendres de 10 a 13.30 hores i els dissabtes de 10 a 13.30 hores i de 17 a 19.30 hores

Obrim el Museu de Tortosa. A partir del dijous 21 de maig trobareu l'exposició permanent oberta i, a partir del dimarts 26, la Sala Antoni Garcia amb l'exposició temporal Albert Fabà o la revolta permanent.

L'exposició es podrà visitar de manera individual o en grups de convivència, amb aforament limitat segons les mesures sanitàries vigents de la COVID-19, i amb una reformulació de l'horari:

de dimarts a divendres de 10 a 13.30 hores
i els dissabtes de 10 a 13.30 hores i de 17 a 19.30 hores

Amb la finalitat de vetllar per la seguretat de la visita, s'han revisat i implantat mesures i protocols per garantir la seguretat dels visitants, de l'equip de treball i de la col·lecció.

Després de fer una avaluació dels riscos associats a la Covid-19, s'han portat a terme les següents mesures:

- revisió i posada a punt del sistema de climatització
- neteja i desinfecció inicial i increment del servei de neteja
- col·locació de mampara protectora per a la recepció
- senyalització de mesures preventives i del recorregut de seguretat
- inhabilitació de pantalles tàctils, audioguies i del servei de consigna

La visita al Museu es pot fer individualment o en grups de convivència. De moment només ens pot visitar la gent de la regió sanitària de les Terres de l'Ebre. Durant la visita s'ha de portar mascareta posada, tant adults com infants. Cal respectar la distància física de 2 metres, i seguir les indicacions del personal del museu per evitar el contacte.

El Museu de Tortosa obrirà amb plena garantia per a la seguretat del públic, com un espai segur i saludable, que s'ofereix a la ciutadania per crear benestar. Un espai per retrobar-se amb el patrimoni i, perquè no, per retrobar-se amb un mateix.

Progressivament, a mesura que així ho permetin les autoritats sanitàries, anirem ampliant la nostra oferta d'activitat. Volem oferir a la ciutadania, tan aviat com sigui possible, un espai segur i saludable de retrobament. Un espai de diàleg, un context de creació de vincles amb el patrimoni, i de generació de debat i reflexió sobre el nostre passat, present i futur.

Us convidem a visitar-nos a partir de dijous 21 de maig. Amb la voluntat de promoure i celebrar el nostre retrobament amb el públic impulsem dues accions:

- Amb la finalitat de promoure el coneixement del Patrimoni Cultural de Tortosa, i davant de la crisi de la COVID-19, fins al 31 d'agost la visita serà gratuïta.

- Obsequiarem els primers visitants amb un viatge per una persona al llagut El sirgador.