Premi de Pintura Francesc Gimeno

Premi de Pintura Francesc Gimeno
13/09/2021 - 17/12/2021

Convocatòria oberta fins al 17 de desembre del 2021

El Premi de Pintura Francesc Gimeno, hereu de la Medalla Gimeno que inicià el seu recorregut l'any 1949, està convocat per l'Ajuntament de Tortosa i organitzat pel Museu de la ciutat.

Els objectius del certamen són fomentar la creació i la recerca artística en el camp de la pintura, fer visible i apropar al públic la producció actual, així com reforçar els vincles del Museu amb la contemporaneïtat. L'obra guanyadora passarà a formar part de la col·lecció d'art del Museu de Tortosa.

Obert a la pluralitat de tècniques i suports en què es formula la pintura contemporània, el Premi de Pintura Francesc Gimeno és una aposta per la revalorització d'aquest llenguatge artístic. Una finestra a noves propostes formals, a l'exploració de les possibilitats expressives d'una pintura que, més enllà de trobar alternatives estètiques i tècniques, aspiri a crear nous espais de coneixement i reflexió.

Més informació i full d'inscrició a les bases

Col·labora: