Mar Grifoll, Clàudia Xiva i David Espinós

29/07/2020
Patis del Museu

Música al Museu de Tortosa

El concert forma part del programa Tortosa viu l'estiu, un pla que ha preparat l'Ajuntament de Tortosa per reactivar la cultura després de la crisi de la Covid-19. Amb aquesta mesura es pretén reforçar el gremi de l'oci, la cultura, la restauració, el turisme i el comerç de la ciutat.
En l’àmbit cultural, Tortosa viu l’estiu inclou Cinema a la Fresca al Parc i a l’Absis, concerts de diferents estils amb artistes locals així com la programació de la Mostra de Jazz o les activitats relacionades amb el Sant Jordi que el gremi de llibreters ha previst celebrar el 23 de juliol.

Totes les actuacions són gratuïtes, però cal obtenir el tiquet per a les que es duran a terme en espais d’aforament limitat a través de la plataforma Ebreticket