Liceu a la fresca. Tosca de Giacomo Puccini

28/06/2019
Pati del Museu de Tortosa
22.00 h

La nit del 28 de juny podreu gaudir d'una projecció única al pati del Museu de Tortosa.

En aquesta ocasió es realitza Tosca, de Giacomo Puccini, dirigida i escenificada per Paco Azorín en un muntatge escrupolosament fidel a l'original, i que demostra la validesa i la modernitat del títol puccinià. Repartiments brillants per a una de les òperes més cèlebres i representades del repertori italià, amb direcció musical de John Fiore.

El Liceu a la fresca té com objectiu principal posar l'òpera a l'abast de tota la ciutadania sense que hi hagi limitacions, ni econòmiques ni geogràfiques que ho impedeixin. Aquesta iniciativa compta amb la col·laboració de Televisió de Catalunya, que posarà el senyal de la retransmissió a l'abast dels diferents municipis que participen en el projecte.

Activitat gratuïta