La Nit dels Museus

18/05/2019 - 19/05/2019
Museu de Tortosa
de les 22.00 a les 24.30 hores

Una oportunitat de gaudir de forma diferent del Museu de Tortosa

Una de les activitats principals de la celebració del Dia Internacionals dels Museus és la Nit dels Museus, una iniciativa del Consell d'Europa que se celebra la nit el dissabte 18 de maig. Durant aquesta nit, molts dels museus de Catalunya obren les portes més enllà de la mitjanit amb diverses propostes lúdico-culturals.

Aquesta nit, al Museu de Tortosa, us convida a gaudir d'una visita teatralitzada per viatjar en el temps fins al 1908, moment en el qual es va acabar de construir l'edifici modernista de l'antic escorxador.

La visita teatralitzada anirà a càrrec de La Companyia, alumnes de l’Escola Municipal de Teatre de Tortosa. S’oferiran dos passis: el primer a les 22.00h i el segon a les 23.00h. També gaudirem d'una nit de jazz amb Orígen69.

Aforament limitat, activitat gratuïta.

Accés gratuït a l'exposició permanent i a l'exposició temporal del Museu de Tortosa