Jornada tècnica d'intervenció del Patrimoni

Jornada tècnica d'intervenció del Patrimoni
09/11/2018
Aula didàctica del Museu de tortosa
De les 9.00 h a les 14.00 h

Amb motiu de l'Any Europeu del Patrimoni Cultural, el Museu de Tortosa acull la Jornada organitzada per Chroma.

Aquesta jornada esta dreçada principalment als tècnics de les administracions públiques que intervenen en el patrimoni cultural. Es tractarà sobre la intervenció en el patrimoni: la seva restauració, el coneixement dels materials, artesanies i professions implicades, analitzant concretament l’ús de la calç i del silicat, les diferents tècniques artístiques i de materials que ens trobem a la nostra arquitectura en èpoques diferents i els diferents estils arquitectònics i materials diversos: processos de restauració i identificació d’èpoques, materials, tècniques associades i codi deontològic de la restauració.

Activitat gratuïta

Documents: