Jazz i poesia al Museu. Ebre, Música & Patrimoni

05/07/2017
Museu de Tortosa

Actuació de Benjamin Leon Trio i el poeta Albert Roig

Espectacle que fusiona la música de jazz amb un recital de poesia

La formació amb la que podrem escoltar en aquesta ocasió a Benjamín León compta amb la presència del dos excepcionals músics: el guitarrista Dave Mitchell i el bateria Adrià Font.

També els acompanyarà el poeta Albert Roig que recitarà diferents poemes que formen part dels seus llibres: La tempesta, A l'encesa i Córrer la taronja.

Benjamín León es mou entre el Jazz clàssic i el Pop, amb grans reminiscències del característic estil Bluesy, seguit pels millors organistes de Jazz de tots els temps.

El guitarrista Dave Mitchell, ha publicat una quinzena de treballs. Les seves influències més notables provenen de la gran escola de Jazz nord-americà.

El bateria Adrià Font. Músic de gran prestigi dins el panorama del Jazz a Catalunya. Al llarg de la seva trajectòria artística ha compartit escenari amb grans músics del Jazz internacional com Tete Montoliu.

Albert Roig, poeta tortosí, guanyador de premis tant reconeguts com l’Ausiàs March 1989, per Que no passa. El Carles Riba 1993, per Vedat. El Miquel de Palol 1998, per La vestidora i el dol. El Gabriel Ferrater 2007 i el Premi Qwerty de BTV 2008, per A l’encesa. Ha publicat molts llibres de poemes. Els més destacats són Córrer la taronja, La vestidora i el dol, A l’encesa i La tempesta.

Durada estimada: 1 hora i 30 minuts aproximadament