El Museu de Tortosa implanta un servei d’audioguia gratuït a través dels dispositius mòbils

14/05/2022

Coincidint amb la celebració del Dia Internacional dels Museus, el Museu de Tortosa ha posat en marxa un servei d’audioguia gratuït a través dels dispositius mòbils.

A través d’un codi QR els usuaris del Museu de Tortosa podran accedir des d'un dispositiu mòbil (smartphone o tauleta) als audios dels continguts expositius que han estat allotjats a la web del Museu. Només necessitaran una connexió a internet i tenir-hi instal·lada una aplicació per a la lectura de QR, la majoria de caràcter gratuït.

L’audioguia del Museu de Tortosa, disponible en català, espanyol, anglès i francès, suma 45 minuts de narració amb un total de 50 audios sobre la història de Tortosa, el seu territori i les peces més representatives de l’exposició. Els audios estan numerats en l’ordre del recorregut de la visita i només cal clicar a sobre de l’enunciat per escotar-los.